sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

sata lasissa ois tarkoitus.....


Kun vyötärö kasvaa nopeeta.....

...uskoisitko että jälleen mennään ja lujaa.
No enpä uskonut itsekkään mutta niin vain kävi. Pikku Kutonen on viikolla 15 ja siis voitte kuvitella mitkää on ollut fiilikset. 
Kaikki mehut on ollut poissa ja sen kyllä huomaa. Tekemättömien töiden määrä on uskomaton ja morkkis valtava.

1.Meidän lattiassa oli vielä eilen määrittämätön määrä mustia mehutahroja joissa oli kiinni kokonainen sukanpohjanöyhtäökkö läntti.
2.Pyykkvuori on uskomaton ja siihen saattaa jopa eksyä.
3. Enää mua ei erota tzompista joten nou hätä, kukaan ei tie että se oon mä.
4.Kaikki tuunaa pihaa....joo tuunatkaa vaan. Mä teen sen sit ku saan inspiraation.
5.Meidän jääkaapissa on kurkkuviljelmä ja joku voi luulla että meen lapset ei saa muuta ruokaa
6.Koira raasu on oottanut 2kk että mä jaksan trimmata sen.....sepä ei valita ääneen
7. Sen sijaan meen lapset valittaa kun en jaksa kaikkee ja joutuvat ite siivoon omat sotkut.
8.Oon tappanut kasi kukkaa koska en oo jaksanu kastella niitä vaikka oon nähnyt et ne tekee kuolemaa.

Tässä 8 todistetta siitä että viimeset 15 viikkoo oon ollu väsynyt ja paininut ihanan raskauspahoin vointini kanssa ;)
No jos ei jotain hyvääkin. Oon saanut haettua itselleni kesätöitä ja olen siis uskonut että tää päiväkin tulee kun mulla on virtaa. Se alkoi tänään....meinaan meikäläisen boozti fiilis ;D
Onhan tääki todiste kun innostuin taas blogista.

Paljon on taas projekteja joita aijon ruveta tekeen ja ihana Pinteres-maailma on täynnä mun tykkäyksiä.......<3


                            T,HANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti